052-3792247

רעיונות שיווקיים » שיווק » עשרת העקרונות של שיווק עצמי בקבוצות רישות עסקי

עשרת העקרונות של שיווק עצמי בקבוצות רישות עסקי

עסקים רבים בתחילת דרכם פונים לאמצעי שיווק באמצעות קבוצות עסקיות, שיווק המכונה "פה לאוזן" ומציע פלטפורמה לחשיפת העסק שלך והמוצר שלך בפני בעלי עסקים נוספים. ברצוני להציע את העקרונות המרכזיים להצליח בקבוצות רישות עסקי:
1. קבלו מחויבות שונה. כבדו את המחויבות השונה של האנשים ברשת החברתית שלכם – כל אחד הצטרף אליה מסיבותיו שלו.

2. אל תשעממו. הקפידו לשנות מפעם לפעם את ההצעה שלכם ואת האופן בו אתם מציגים את עצמכם, בכל פעם המסר ידבר לקהלים חדשים.

3. אל תוותרו על המגע האנושי. הפעילות באתר היא חשובה ויעילה, אך המגע האנושי והמפגש פנים אל פנים יעיל אף יותר. לכן מומלץ להקצות זמן גם למפגשים עם חברי הרשת אחד על אחד, או בפגישות קבוצתיות.

4. אל תוציאו הרבה כסף. בתחילת הדרך אני ממליצה לבחור ברשת חברתית שמעניקה לכם אפשרויות מגוונות ליצירת קשרים, אך אינה גובה כסף עבור השימוש אלא רק עבור התוצאות. לאחר שהתמקצעתם בקבוצת רישות עסקי ולמדתם איך להשיג הפניות איכותיות ניתן לעבור לקבוצות שגובות תשלום עבור החברות ולהניב תמורה אמיתית לתשלום.

5. מגוון של שיטות שיווק ורשתות עסקיות. השתמשו בכלים השונים שהרשת החברתית מעניקה לכם – היכנסו לפורום, שלחו הודעות לחברים ברשת שנראים לכם מעניינים, הגיעו למפגשים. אי אפשר לדעת מאיפה יצוץ הקשר שיעשה לכם את ההבדל. כמו כן – היו חברים ביותר מרשת חברתית אחת- כי אי אפשר לדעת מאיפה יצוץ הקשר….כנ"ל.

6. עודדו שיתוף פעולה. צרו שיתופי פעולה עם חברים ברשת בתחומים סמוכים לשלכם, באופן שתוכלו להעניק ללקוחותיכם שירות טוב יותר וגם תהיה לכם גישה ללקוחות חדשים מהשותפויות שיצרתם.

7. לכו על זה. אל תחששו לנסות דברים חדשים גם אם הם נראים לכם מוזרים. קבוצת הנט וורקינג מעניקה לכם אנונימיות מצד אחד עם סוג של אינטימיות שנוצרת במשך הזמן ומאפשרת לכם לבדוק אפשרויות שיווקיות חדשות בלי סיכון רב ותוך קבלת משוב איכותי מבעלי עסקים דומים לכם.

8. אל תחששו מהמתחרים. למדו מהם. הקשיבו איך הם מציגים את עצמם וכיצד הם מבקשים הפניות. בדקו מה הם מציעים. שפרו את המוצר/ים שלכם בהתאם.

9. תנו לזה זמן. לפתח רשת אמיתית שיש בה ערך לוקח זמן רב. אל תתייאשו אם התוצאות אינן מידיות. התמידו  – והתוצאות יגיעו!

10. והכי חשוב זכרו. הרשת היא אמצעי ולא מטרה! אל תשקיעו את כל זמנכם ומרצכם בקבוצת הנט וורקינג שלכם אלא התמקדו בעבודה שמניבה הכנסות. תקפידו להגביל את הזמן בו אתם פעילים בקבוצה, ובמקביל השתמשו בערוצי שיווק נוספים.

נכתב על ידי ענבר בזק מומחית למיתוג עסקים, דה מרקט משרד מיתוג ועיצוב גרפי.

אם אתם מוצאים שמאמר זה היה משמעותי עבורכם – שתפו אותו או עשו לנו לייק על ידי לחיצה על אחד מהכפתורים בחלקו העליון השמאלי של האתר.

One Response to עשרת העקרונות של שיווק עצמי בקבוצות רישות עסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *