052-3792247

ניהול תהליכי חדשנות

תהליך לניהול חדשנות בעסקים, שמטרתו לזהות מנועי צמיחה של הארגון, לפתח מוצרים ולאתר שווקים חדשים ולהטמיע בארגון כלים של חשיבה יצירתית פורצת דרך.

התהליך החדשנות שאנו מבצעים מבוסס על המודל שפיתחה חברת NESTLE העולמית וכולל מספר שלבים, שבסופם אנו מטמיעים הרגלים לחדשנות שיטתית בתוך הארגון, באופן שמגובה בתרבות הארגונית ובהרגלים של חשיבה חדשנית שיטתית:

1. זיהוי מנועי הצמיחה של העסק – יצירת מיקוד אסטרטגי במנועי הצמיחה המרכזיים.
2. חשיבה המצאתית שיטתית – לימוד והטמעת כלים והרגלים לחשיבה יצירתית פורצת דרך שיהפכו לכלי עבודה בעסק.
3. חשיבה רב ממדית – לימוד כלי רב עצמה לפיתוח חשיבה רב מימדית, המאפשרת לפתח מוצרים חדשים ויצירתיים.
4. מיפוי ותעדוף – לימוד כלי ניתוח אמפיריים לבחינת החדשנות ולמיפוי הרעיונות תוך תעדוף הרעיונות שיוצרים הזדמנויות עסקיות חדשות.

לקביעת פגישת היכרות ללא התחייבות צרו קשר במייל או בטלפון: 052-3792247