052-3792247

סדנאות והרצאות לפיתוח עסקי

במסגרת השירותים שאנו מעניקים של פיתוח עסקי ושיווקי, אנו מעבירים מספר סדנאות והרצאות בתחומים שונים. כל הקורסים והסדנאות מתאימים לקבוצות בין 8-25 משתתפים ומותאמות לצורכי הקבוצה והמשתתפים.

 

פירוט הסדנאות:

סדנת מיתוג לעסקים וארגונים.

משך הסדנה: כ – 4 שעות ולאחריה מפגש מסכם נוסף. סדנת מיתוג

מטרות הסדנה: הגדרת ה- DNA – אישיות המותג, קביעת ערכי המותג וסיפור המותג. סדנה, בה לוקחים חלק כל השותפים לתהליך המיתוג ומקבלי ההחלטות בארגון.  בתהליך מתודולוגי מתבצע מיפוי סמנטי של עולמות התוכן, נוצרים הערכים ונבחנים סדרי החשיבות. במהלך פגישה זו מתחדדות התפיסה וההבטחה של המותג כלפי הקהלים השונים, מתקיימת שיחה על הבטחת המותג וממופות השאלות המחייבות טיפול.  בסיום פגישה זו מסוכמים ומוסכמים הביטויים המשקפים את ה DNA –  אישיותו ואופיו של המותג, הדרך בה הוא מנהל את התקשורת עם הקהלים השונים. ביטויים אלה – ערכי המותג – מהווים את הבסיס לעבודת הקריאטיב – שהיא המיתוג.

למי הסדנה מיועדת:  

  • מיזמים עסקיים חדשים
  • חברות המעוניינות בתהליך של מיתוג מחדש
  • חברות ותיקות הפורצות לשווקים חדשים (למשל חברות ישראליות שמעוניינות לפרוץ לשווקים בחו"ל)

 

סדנת חשיבה יצירתית – 6 הכובעים של דה בונו.

דה בונומשך הסדנה: כ – 4 שעות, כולל סדנת יצירה. מומלץ לקיים סדרת מפגשים משלימים למעקב אחרי הרעיונות והמשימות שעלו במהלך הסדנה.

מטרות הסדנה: לימוד שיטה מובנית לקיום חשיבה מקבילה בצוות. "ששת הכובעים של דה בונו" היא שיטת חשיבה שבה מציבים רעיונות זה לצד זה בהקבלה במטרה לחקור את הנושא, להסיק מסקנות ולהחליט החלטות בתהליך של תכנון. במהלך הסדנה לומדים חברי הצוות להכיר טוב יותר את דפוסי החשיבה של חבריהם ולומדים לשנות זוית חשיבה ולבחון כל בעיה מכמה זוויות שונות. בסיום הסדנה יוצאים עם תוצרים של עבודת צוות טובה ויעילה יותר ועם תוכנית מטלות יישומית להמשך עבודה על סוגיות עסקיות שהוגדרו מראש.

למי הסדנה מיועדת:  

  • קבוצות שמעוניינות לשפר תהליכי עבודה משותפים או מעוניינות בפריצת דרך חשיבתית ורעיונאית.
  • מתאים גם לצוותי עבודה בארגונים המעוניינים בשיפור תהליכי עבודת צוות, שכן הסדנה מקנה כלים לחשיבה בקבוצה תוך שימוש בחזקות של כל אחד מחברי הצוות.

 

סדנת חשיבה יצירתית עם מודלים מעולם החי – "לחשוב כמו זברה וכמו תמנון".

משך הסדנה: כשעתיים. מומלץ לקיים סדרת מפגשים משלימים למעקב אחרי הרעיונות והמשימות שעלו במהלך הסדנה.

לחשוב כמו זברהמטרות הסדנה: להכיר ולפגוש טכניקות מגוונת של חשיבה יצירתית, שהן פרי פיתוח ישראלי ולפתור באמצעותן אתגרים וחסמים עסקיים.

  • "לחשוב כמו זברה", שפותחה על ידי שרי בראל ובלה בלייכר –  שיטה העוסקת בפיתוח אינטליגנציה יצירתית באמצעות ניווט בין רגשות, תפישות ונתונים. השיטה מספקת למשתתפים מאמני יצירתיות לא שגרתיים- בעלי החיים, על ידי יצירת הקבלה בין אסטרטגיות הישרדות והתנהלות של בעלי חיים לשיטות עבודה וחשיבה אנושיות.
  • "מודל התמנון לחשיבה רב מימדית" שפותח על ידי ענבר בזק. מודל המאפשר בחינה של סוגיה עסקית משמונה  זוויות שונות, המקבלות הקבלה לשמונה זרועות התמנון,  באופן המאפשר מתן פתרונות יצירתיים ומחוץ לקופסא.

למי הסדנה מיועדת:  

  • קבוצות שמעוניינות לשפר תהליכי עבודה משותפים או מעוניינות בפריצת דרך חשיבתית ורעיונאית.
  • מתאים גם לצוותי עבודה בארגונים המעוניינים בשיפור תהליכי עבודת צוות.

 

קורס מבוא לשיווק באינטרנט.
social media3משך הקורס: 10-14 מפגשים בני שעה וחצי כל אחד. סדנה ברמה אקדמית המועברת כיום באוניברסיטת חיפה. 

מטרות הקורס: להבין את השפעת האינטרנט על עולם השיווק והפרסום וללמוד טכניקות וכלים לבניית אסטרטגייה של שיווק באינטרנט.

במהלך הקורס יכירו ויתנסו המשתתפים בכלים מעשיים של שיווק באינטרנט כולל גיבוש אסטרטגיה שיווקית באינטרנט, תוכנית שיווק וישום שלה בכלים אינטרנטיים מגוונים.

 

למי מיועד הקורס:  

  • למרכזים עסקיים, חממות עסקיות או גופים אקדמאיים, המעוניינים להכשיר תלמידים למקצועות השיווק באינטרנט.
  • לתוכנית הקורס המלאה וצפיה בסיכומי השיעורים  לחצו כאן 

 

קורס פיתוח עסקי – "לתפוס את הפיל" – כיצד להשיג לקוחות גדולים ולשמר אותם לתפוס את הפיל

משך הקורס: 6-8 מפגשים בני 3 שעות כל אחד.

מטרות הקורס: לאפשר לעסקים לבצע את קפיצת המדרגה של פניה לעסקים גדולים.

במהלך הקורס יתנסו המשתתפים בתרגילים מעשיים לגיבוש אסטרטגיה שיווקית לעבודה מול לקוחות גדולים. הם ינתחו מהלכים מוצלחים ומהלכים כושלים בפניה של עסקים קטנים ובינוניים ללקוחות גדולים, וישפרו את יכולת העבודה שלהם מול גופים עסקיים גדולים בארץ ובעולם.  הסדנה מבוססת על הספר "לתפוס את הפיל" שכתב סטיב קפלן.

למי מיועד הקורס:  

  • מרכזים עסקיים, חממות עסקיות או גופים אקדמאיים.  
  • הסדנה ברמה אקדמית ומיועדת לעסקים קטנים ובינוניים המעוננים לפרוץ ולעבוד עם ארגונים וחברות גדולים.

הרצאות:

כל ההרצאות מתאימות לקבוצות עד 500 משתתפים, התוכן ומשך ההרצאה מותאם לצרכים ולקהל . אורך ההרצאות בין 20 דקות לשעה וחצי, בהתאם לאופי הקהל ומטרות ההרצאה.

  1. חשיבה יצירתית לעסקים
  2. "לתפוס את הפיל" – כיצד להשיג לקוחות גדולים ולשמר אותם
  3. שיווק באינטרנט (מגוון רחב של הרצאות המבוססות על קורס בן 14 מפגשים שנערך באוניברסיטת חיפה)
  4. שיווק ברשתות חברתיות (מגוון רחב של הרצאות המבוססות על קורס בן 14 מפגשים שנערך באוניברסיטת חיפה)
  5. שיווק בעידן החדש – שילוב בין כלי שיווק מסורתיים וכלי שיווק דיגיטאליים מתקדמים.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה לסדנה או להרצאה צרו קשר 052-3792247 או במייל 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *