052-3792247

רעיונות שיווקיים » כללי » מצגות וניירות עבודה לקורס מיתוג ושיווק קורס שרי בלייר מכללת גליל מערבי

מצגות וניירות עבודה לקורס מיתוג ושיווק קורס שרי בלייר מכללת גליל מערבי

בשיעור הראשון עבדנו על עקרונות המיתוג.
הסברנו את החשיבות של USP – Unique Selling Proposition, היא הצעת הערך המיוחדת של המותג המבדלת אותו מהתחרות.
כל אחת עברה תהליך בו זיהתה את היתרונות היחסיים שלה כבעלת עסק ואת היתרונות והתכונות המיוחדות של העסק שלה.
כמו כן הגדרנו שחשוב לזהות את הצורך של הלקוח ולבנות מסר שיציג ללקוח את המוצר שלנו כנותן מענה לצורך בלתי ממומש.
טופס מיתוג עסקי שיעור ראשון

בשיעור השני למדנו על העקרונות לכתיבת תוכן שיווקי ולעיצוב חומרי שיווק.

עקרונות אלו כוללים מסרים הממוקדים בלקוח ולא בבעל העסק, חוקי הצבע, הפונטים, הפסקאות והתמונות.

בהמשך כל אחת ניסחה לעצמה פלייר תוך התבססות על עקרונות אלו.

למצגת ממיתוג לקריאטיב שיעור שני

לטופס ניסוח פלייר לשיעור השני

בשיעור השלישי למדנו על תמהיל השיווק ועל האופן בו יש לבנות תוכנית שיווקית לעסק.תמהיל שיווקי שיעור 3

הכרנו ערוצי שיווק מגוונים וכל אחת בחרה את ערוצי השיווק המתאימים לעסק שלה.

למצגת מיתוג עסקי  שיעור שלישי

לניירות עבודה תמהיל שיווקי שיעור שלישי

בשיעור הרביעי הדגמנו את תמהיל השיווק ולמדנו על יחסי ציבור וכיצד מתרגמים את המסר השיווקי לכלים השיווקיים השונים.

למצגת  השיעור הרביעי

אם יש שאלות מוזמנים לפנות אלי במייל לקריאה ועיון במגוון מאמרים בנושא מיתוג ושיווק מוזמנות לעיין בבלוג שלי

ענבר בזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *