052-3792247

רעיונות שיווקיים » כללי » סיכום קורס שיווק באינטרנט באוניברסיטת חיפה

סיכום קורס שיווק באינטרנט באוניברסיטת חיפה

שלום לכל התלמידים של "מבוא לשיווק באינטרנט" באוניברסיטת חיפה סמסטר א' 2014-2015

להלן סיכומי השיעורים והסיליבוס.

להורדת סיליבוס של קורס שיווק באינטרנט באוניברסיטת חיפה

סיכומי השיעורים נועדו לסכם את עיקרי הנושאים בהם עסקנו בשיעור. אני מזכירה לכם שניתן לצבור נקודת בונוס לציון הסופי בכל הערה שמנתחת את הנושא עליו דובר בשיעור ובתנאי שההערה קשורה לשיעור ולא פידבק כללי (כלומר, הערות בסגנון של "אהבתי את מה שכתבת" לא יקבלו ציון). הבונוס המקסימאלי שאתם יכולים לקבל בקורס הנו 10 נקודות.

 social media

  1. השיעור הראשון של קורס שיווק באינטרנט עסק בשיווק ובמהפכת התקשורת הדיגיטאלית סיכום השיעור נמצא בלינק זה ואת המצגת המלאה ניתן להוריד כאן.
  2. שיעורים 2+3 של קורס שיווק באינטרנט עסקו בגורמי המפתח לשיווק דיגיטאלי. סיכום השיעורים נמצא בלינק זה ואת המצגת המלאה ניתן להוריד כאן.
  3. השיעור השלישי של קורס שיווק באינטרנט כלל מילון מונחים לשיווק דיגיטאלי. ממליצה לכם לשמור אצלכם את מילון המונחים המלא ובנוסף את המצגת המלאה ניתן להוריד כאן.
  4. שיעורים 6+5 עסקו במבנה אתר האינטרנט, בסוגי אתרים ובאופן בו מייצרים תוכן מתאים לקידום אורגני. סיכום 2 השיעורים נמצא בלינק משותף זה, את המצגת המלאה של שיעור 5 ניתן להוריד כאן. ואת המצגת של שיעור מספר 6 תוכלו להוריד כאן.
  5. השיעור השביעי של קורס שיווק באינטרנט עסק באופן בו מייצרים תוכן ויראלי ברשת, סיכום השיעור נמצא כאן והמצגת המלאה להורדה נמצאת כאן.
  6. בשיעור השמיני עסקנו בהבדלים בין קידום אורגני SEO לבין קידום באמצעות תוכן חברתי – OAO. סיכום השיעור נמצא בלינק הזה, ואת מצגת השיעור המלאה תוכלו להוריד כאן.
  7. השיעור התשיעי של קורס שיווק באינטרנט עסק בבלוגים ובקידום אתרים ועסקים באמצעותם. סיכום השיעור נמצא כאן (מחולק לשני פוסטים בהמשכים) והמצגת המלאה להורדה כאן.
  8. בשיעור העשירי של קורס שיווק באינטרנט עסקנו בעקרונות לשיווק חברתי וסקרנו את הרשתות החברתיות המרכזיות. סיכום השיעור נמצא כאן והמצגת המלאה להורדה כאן.
  9. בשיעור ה – 11 התמקדנו ביוטיוב ככלי שיווקי. סיכום השיעור נמצא כאן והמצגת כאן.
  10. בשיעור ה – 12 הרחבנו על פייסבוק ככלי שיווקי. סיכום השיעור בלינק הזה והמצגת המלאה להורדה כאן.
  11. ובשיעור האחרון דיברנו על טכנולוגיות חדשניות ומתפתחות של השיווק בשנים הקרובות. המצגת המלאה נמצאת כאן.

social media

 

ולגבי המטלה האישית המסכמת:

המטרה: לבנות תוכנית שיווק דיגיטאלית לחברה או מוצר

מה נדרש:

הצגת תוכנית שיווקית בעמוד אחד או מקסימום שניים.

          • תיאור המוצר בקצרה ולמה בחרתם בו
          • תיאור האתגר השיווקי (קהל יעד חדש, מוצר לא מוכר ולא ידוע, שיווק לחו"ל וכד')
          • התוכנית בנקודות עיקריות:
          • כלים שיווקיים. להסביר מדוע בחרתם בכלי מסוים (אין צורך להשתמש בכל הכלים שלמדתם אלא רק במה שלדעתם רלוונטי למוצר או העסק שבחרתם)
          • רעיון קריאטיבי – מה המסר המרכזי, איך תעבירו אותו בצורה מעניינת?  

על מה מוענק הציון:

הפגנת בקיאות בחומר הנלמד – 70%

רהיטות הכתיבה ועברית תקינה , ללא שגיאות כתיב וללא שגיאות תחביר 10%

רעיון קריאטיבי מעניין ומפתיע  20%

במידה ויש לכם שאלות מוזמנים להפנות אותם אלי באופן אישי בלינק הזה.

ענבר בזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *