052-3792247

רעיונות שיווקיים » מיתוג »תיק עבודות » מיתוג מחדש ל Lordan

מיתוג מחדש ל Lordan

המשימה: מיתוג מחדש של מפעל ותיק לסוללות מיזוג אויר הפעיל למעלה מ- 50 שנה ולחזק מעמדו בשווקים בינלאומיים,  תוך פניה ללקוחות חדשים ולשווקים בארבע יבשות שונות.
הפעולות שבוצעו: ביצענו תהליך אסטרטגי להגדרת עוצמות המפעל, הזדמנויות ומיקוד בשווקים בעלי פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר.
זיהינו את ערכי המותג שהנם גמישות מחשבתית ותפעולית לצד רמה הנדסית גבוהה ומוצרים בעלי ערך מוסף ייחודי.
לאחר מכן תרגמנו היעדים העסקיים וערכי המותג לשפה גראפית חדשה וביצענו מיתוג מחדש של המפעל. הופקו ובוצעו מגוון רחב של חומרי שיווק כולל אתר אינטרנט, קטלוגים, תערוכות בחו”ל ועוד.
התוצאה: כל חומרי השיווק של המפעל עברו חידושנבחרו סלוגן וקו גראפי המביאים לידי ביטוי את ההבטחה השיווקית להתמחות במצבי מזג אויר קיצוני: "Weathering Extreme Conditions"
עיצוב גראפי רחל אבידור.

לאתר לורדן