052-3792247

רעיונות שיווקיים » פיתוח שיווקי »תיק עבודות » אסטרטגיה שיווקית לפקולטה למתמטיקה בטכניון

אסטרטגיה שיווקית לפקולטה למתמטיקה בטכניון

המשימה: הפקולטה למתמטיקה בטכניון חווה בשנים האחרונות ירידה דרמטית בהרשמה סטודנטים לתואר ראשון, שני ושלישי.

 

הפעולות שבוצעו: מחקר איכותני שכלל קבוצות מיקוד וראיונות עומק, בעקבותיו ערכנו ניתוח אסטרטגי מקיף של חלופות לפיתוח הפקולטה ולסיום ניסחנו אסטרטגיה שיווקית ותוכנית עבודה מפורטת להגדלת ההרשמה לפקולטה.

 

הפעילות בוצעה במהלך אפריל – מאי 2017.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *