052-3792247

קידום אורגני של אתרים – איך לשפר את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש?

מאמר זה עוסק בתחום של קידום אורגני של אתרים SEO כלומר – קידום האתר על ידי יצירת תנועה טבעית של לקוחות לתוכו, השארתם זמן ממושך באתר וצמצום שיעורי העזיבה המהירה. דירוג SEO גבוה – משמעותו אתר שיופיע במיקומים גבוהים במנועי החיפוש, ובעיקר המנוע החיפוש של גוגל.   ההבדל המרכזי בין קידום אורגני לקידום ממומן קידום […]

קרא עוד»

פרסום ביוטיוב – קידום עסקים באמצעות סרטוני וידאו

יוטיוב הוא אתר לשיתוף קבצים וגם רשת חברתית. יוטיוב יכול לשמש ככלי שיווקי נפלא לעסקים עם עושים בו את השימוש הנכון. הפוסט הזה מתאר כמה עקרונות מרכזיים של פרסום ביוטיוב ומתאר כיצד תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות סרטוני וידאו שיווקיים. נתחיל ברקע קצר על יוטיוב: יוטיוב הוקם בשנת 2005 על ידי סטיב צ'אן, ג'וד קארים וצ'אד […]

קרא עוד»

3 דברים שחייבים לעשות כשעושים פרסום בפייסבוק

כל בעל עסק קטן, בינוני וגם בעלי מותגים גדולים מבינים שהיום כל תמהיל פרסום חייב לכלול פעילות פרסומית בפייסבוק. אבל פרסום בפייסבוק הפך להיות מורכב יותר וקשה יותר מבעבר, כי ככל שנכנסו יותר מפרסמים לפייסבוק כך נהיה קשה יותר ליצור נוכחות ולייצר תוצאות. אור ממן, יזם אינטרנט וכותב את הבלוג Sellertrip על שיווק ומכירות באינטרנט, מתארח בבלוג […]

קרא עוד»

קידום אתרים באינטרנט – איך תעשו זאת בעצמכם?

התחום של קידום אתרים הפך בשנים האחרונות לתחרותי ביותר. כל בעל עסק שיש לו אתר יודע שכדי שיגיעו אליו לקוחות פוטנציאלים דרך האתר, הוא חייב להיות מדורג גבוה כלל האפשר במנועי החיפוש, וגוגל בראשם. יש אפילו בדיחה שמסתובבת בין אנשי מקצוע בתחום : "אם אתה לא רוצה שימצאו אותך איפה הכי כדאי להסתתר?" והתשובה: "בעמוד […]

קרא עוד»

10 טיפים שיעזרו לכם להשיג יותר עוקבים באינסטגרם

רשת האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות המעניינות מפרסמים רבים, בשל היותה בין הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, בעיקר בקרב צעירים. הפוסט זה עוסק בשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם ואיך לייצר זיקה של לקוחות פוטנציאלים למותג שלכם באמצעות מסרים חזותיים – המאפיינים את רשת האינסטגרם. קצת על האינסטגרם האינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת תמונות שהושקה בשנת 2010. […]

קרא עוד»

כל מה שרציתם לדעת על פרסום באינסטגרם ולא העזתם לשאול…

כמו שהצגנו בפוסט הקודם שעסק בשאלה איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם, מדובר ברשת חברתית מאוד מעניינת, הפופולארית בעיקר בקרב צעירים בגילאי 18-34. כמו ברוב המדיות הדיגיטליות, גם פה בזירת הפרסום מתרחש מאבק בין הקידום האורגני ברשת האינסטגרם לבין הקידום הממומן. פרסום באינסטגרם באמצעות קידום אורגני היתרון של רשת מבוססת ויז'ואל כמו האינסטגרם, הוא שבעזרת שימוש נכון ומעודן במוצר/ […]

קרא עוד»

מילון מונחים של קידום אתרים אורגני וממומן

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן הנם תחומים העוסקים באופן בו אנו מגדילים את הסיכוי שגולשים ולקוחות פוטנציאליים ימצאו את האתר שלנו ברשת האינטרנט. מנועי החיפוש ובראשם Google, מבוססים על אלגוריתם המורכב מאוסף של מאות פקודות הקובעות לרובוט החיפוש את המשתנים והמאפיינים השונים אשר בהתאם להם מנוע החיפוש יסנן וידרג את האתרים הקיימים ברשת. נהוג לחלק את תחום […]

קרא עוד»

קידום אתרים אורגני ושיווק דיגיטלי בשנת 2016- על עיוורון לפרסומות ותוכן איכותי

קידום אתרים אורגני הוא התחום שעוסק בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, ללא תשלום למודעות ממומנות. זו אינה משימה פשוטה היום, ככל שמנועי החיפוש הפכו מתוחכמים יותר, כך קשה יותר לייצר קידום של האתר שלכם באופן אורגני (כלומר טבעי), ולכן כתבנו שני מאמרים שעוסקים בדיוק בנושא זה ויתנו לכם כמה טיפים חשובים בנושא. המאמר הראשון בסדרה […]

קרא עוד»

ידידו הטוב של המפרסם: מדוע קידום אתרים אורגני עדיף על קידום אתרים ממומן

כיום, אין עוררין על כך שאמצעי הפרסום הטוב ביותר הוא האינטרנט. בין אם מדובר בבלוג, באתר או במדיה חברתית, הרשת ביססה את מקומה כיעילה ביותר בשל התפוצה המהירה, התדירה והנרחבת שהיא מציעה למפרסמים בה, בעלויות השוות לכל כיס. אספנו עבורכם את הדגשים המרכזיים של קידום אתרים אורגני שיאפשרו לכם לפרסם באינטרנט בצורה הנכונה והמשתלמת ביותר. […]

קרא עוד»

קידום אתרים באמצעות רשימת תפוצה ובלוג

אם יש לכם אתר עסקי, ואתם מעוניינים שיותר אנשים יכנסו אליו, הפוסט הזה בדיוק עבורכם. אנחנו נלמד אתכם איך ניתן לייצר תנועת לקוחות רציפה לתוך האתר שלכם באמצעות רשימת תפוצה ובלוג. אם עדיין אין לכם בלוג עסקי, אני ממליצה בחום שתתחילו בקריאת פוסט המסביר כיצד בלוגים הם כלי נפלא שמאפשר קידום אתרים בצורה אורגנית (כלומר […]

קרא עוד»

חנות וירטואלית ומכירה באינטרנט כמנוע לצמיחה עסקית

אחד התחומים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות הוא המסחר באינטרנט. אין בכלל ספק שכל מי שעוסק במכירות של מוצרי צריכה, בעיקר בתחומים כגון אופנה ולייף סטייל, מזון, אלקטרוניקה וחשמל, טיפוח אישי, ספרים ומוסיקה, חייב לעקוב ולהבין את המגמה המתפתחת בשנים האחרונות – הלקוחות מעדיפים לבצע רכישות ברשת ומגמה זו הולכת וגוברת בכל העולם. בשנת 2012 הרכישות בחנויות באינטרנט עברו […]

קרא עוד»

שיווק באינטרנט – על גנבי ההצלחות וגנבי הלייקים

לפני שבוע כתבתי פה על מהלך של שיווק חברתי, שהובלתי ביחד עם קבוצה של אנשים, שהביא לכך שתוך 7 ימים הצטרפו כמעט 30,000 אנשים לקבוצה פייסבוק שפתחנו. בתגובה לפוסט זה פנתה אלי מיתר, אחת הסטודנטיות שלי, וביקשה שאכתוב גם על התופעות המכוערות ברשת, על גנבי ההצלחות והלייקים, על המתחזים, על התופעה של "טרולים" ברשת וכד'… […]

קרא עוד»

מחאה חברתית – על המאבק למען זכויות לעצמאים ואני

בשבוע החולף קרה דבר מופלא. התעורר גל של מחאה חברתית אמיתית ואותנטית מהשטח, למען זכויות העצמאים בישראל. כאחת מיוזמות המהלך הופתעתי לראות את עצמתה של המדיה החברתית והאופן בו ניתן לחולל שינוי ולעורר מחאה חברתית באמצעותה. הכל התחיל בכתבתה של גל גבאי בתוכנית "המהדורה עם מיקי חימוביץ'" על מצבם העגום של עסקים עצמאיים בישראל, החסרים מעטפת סוציאלית […]

קרא עוד»

פרסום באינטרנט – השפעת רשתות חברתיות על החלטות צרכניות

באיזו מידה פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות משפיע על החלטות הקניה של הלקוחות שלכם? רגע לפני שאתם משקיעים זמן וכסף בפרסום באינטרנט בכלל ובמדיות חברתיות בפרט, עצרו רגע ושאלו את עצמכם האם כדאי בכלל להשקיע בזה? האם באמת פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות משפיע על החלטות הקניה ויביא לכם לקוחות חדשים וותיקים? זהו תקציר  המסכם מחקר אקדמי […]

קרא עוד»

פרסום באינטרנט – רשתות חברתיות והצרכן הישראלי החדש

פוסט זה מציג את חדירתן של רשתות חברתיות לישראל והשפעתן על דפוסי התקשורת ודפוסי הצריכה. זהו חלק שני בסדרה של שלושה חלקים המסכמת את עיקרי הממצאים של מחקר מקיף שנערך בישראל ועוסק באופן בו רשתות חברתיות משפיעות על החלטות רכישה של לקוחות בעידן הדיגיטלי. לחלקו הראשון של המאמר. כתוצאה מחדירת האינטרנט בכלל בכל בית בישראל ובפרט חדירתן של רשתות חברתיות […]

קרא עוד»

פרסום באינטרנט – תפקידן של רשתות חברתיות בתהליכי קבלת החלטות רכישה

פוסט זה הוא השלישי בסדרה המסכמת את עיקרי הממצאים של מחקר מקיף שנערך בישראל ועוסק באופן בו רשתות חברתיות משפיעות על החלטות הרכישה. בחלק הקודם עסקנו בחדירת רשתות חברתיות לחיינו ובעיקר האופן בו הן משפיעות על הצרכן הישראלי, ובחלק זה נעסוק באופן בו רשתות החברתיות משפיעות על תהליכי קבלת החלטות צרכניות. כיצד משפיעות רשתות החברתיות על כוונות קניה: […]

קרא עוד»

קמפיין בפייסבוק – איך למכור בצורה ממוקדת וחכמה

חברים, הפעם אני רוצה להוריד בפני פייסבוק את הכובע שהפתיעו אותי והצליחו להפוך את פייסבוק לפלטפורמת מכירות ממוקדת ואפקטיבית במיוחד. עד לא מזמן טענתי בצורה נחרצת שפייסבוק הוא לא ערוץ מכירתי אלא ערוץ תדמיתי, וברוב הפוסטים הקודמים שלי התמקדתי באופן בו יש להשתמש נכון בפייסבוק כערוץ לבניית תדמית והגדלת מודעות למותג. אז מה השתנה? פייסבוק פיתחו […]

קרא עוד»

שיווק ברשתות חברתיות למטרות חברתיות

לאחרונה אני שומעת סביבי תלונות רבות על הרשתות החברתיות ועל האופן בו הן מוציאות את הרוע מאנשים.    התלונות הללו קשורות בעיקר למגוון דיונים ברשת במהלך מבצע "עמוד ענן" , שכללו התבטאויות גזעניות ובעלות אופי אלים באופן קיצוני. לכל אותם אנשים אני אומרת שלרשתות החברתית יש גם צד נפלא וחיובי, ויש להן תרומה אדירה להעלאת […]

קרא עוד»

תרומת הרשתות החברתיות לפרסום ולתחום שיווק באינטרנט

פוסט זה עוסק בשמונה הרשתות החברתיות המרכזיות, בהן נעשה שימוש לצורך מיתוג עסקים ולתחום שיווק באינטרנט לצורך גיוס לקוחות חדשים. אחת הדרכים היותר איכותיות ליצר תנועה לאתרים עסקיים, היא באמצעות יצירת כניסות לאתרים מהרשתות החברתיות. הסיבה נעוצה בכך שלינקים מרשתות חברתיות לאתר הבית שלך נחשבת בעיני מנוע החיפוש של Google כאנשים אמיתיים ולא כלינקים מזויפים, […]

קרא עוד»

בניה עצמית של אתר אינטרנט – איך לאפיין אתר חדש?

בפוסט זה אנסה להסביר את התליך של בניה עצמית של אתר אינטרנט ואסביר איך תוכלו לבנות אתר בעצמכם. ישנם כלים רבים היום לבניית אתר באופן עצמי, הבולטים שבהם הם Wix ו – WordPress בהם כל אחד גם אם אין לו ניסיון בעיצוב או בתכנות יכול להקים בעצמו אתר אינטרנט. ישנם מספר סוגים מרכזיים של אתרים: אתרים […]

קרא עוד»

שיווק באינטרנט – איך עושים אופטימיזציה של קהל המטרה

בימים אלו ניטש ויכוח בין מומחים לשיווק דיגיטאלי. יש החוזים שתוך שנתיים מקצוע ה SEO – Search Engine Optimization יעלם מן העולם ויחליף אותו תחום חדש שנקרא OAO Online Audience Optimization משמעותו, כיצד מייצרים אופטימיזציה של קהל המטרה ברשת. הסערה הזו מאוד משמעותית, שכן חברות משקיעות בשנים האחרונות מאות אלפי שקלים בקידום האתרים שלהם במנועי חיפוש, ולפי […]

קרא עוד»

הנחיות לבניית אתר עסקי – צעד אחר צעד

אין היום עסק ללא אתר אינטרנט. הנוכחות האינטרנטית היא אחד הדברים המרכזיים בתוכנית השיווקית של כל עסק, מקומי או גלובאלי. במידה ועדיין אין לכם אתר עסקי, מאמר זה יוביל אתכם צעד אחר צעד בשלבים הנדרשים לתכנון ולהקמת אתר אינטרנט משלכם. דמיינו את האתר עסקי כסניף ממשי של העסק שלכם. ככזה, תרצו להעניק בו את חוויית […]

קרא עוד»

עוד הנחיות לבניית אתר עסקי – צעד אחר צעד

בחלק הקודם הסברתי את חשיבותו של אתר עסקי לכל מי שרוצה להצליח בתחום שיווק באינטרנט, ואת התהליך של אפיון האתר וחקר מילות המפתח. חלקו השני של המאמר יציג את מבנה האתר האפקטיבי ומספר מושגים רווחים בתחום אתרי האינטרנט. הערה מקדימה: פעמים רבות בתהליך עיצוב אתר אינטרנט לקוחות שואלים אותי האם לא עדיף לעצב אתר מיוחד […]

קרא עוד»

שיווק נכון ברשתות החברתיות

גם בשיווק ברשתות החברתיות יש חוקי התנהגות. מהו גבול הטעם הטוב לשיווק שיביא תוצאות ולא ירגיז את הלקוחות? מה מבדיל בין אמירה מפולפלת לאמירה פוגענית? מתי אני מפרסם מוצלח ומתי אני סתם נודניק? במאמר זה אנסה לענות על כל השאלות הללו מניסיוני האישי, וחכמה שלאחר מעשה. חשוב ראשית להבין שאין שום תוכנית שיווק באינטרנט כיום […]

קרא עוד»

טיפ שיווק באינטרנט קטן שיעשה לכם הבדל גדול

הכירו את ההאשטג, סימן קטן שעושה הבדל גדול. ההאשטג הוא תיוג של מילה או ביטוי על ידי הוספת סולמית #, באופן שמקדם את תוצאות החיפוש של הדף האישי או העסקי ברשתות חברתיות. להאשטג פוטנציאל גדול להרחבת התפוצה של עסקים בכמה רשתות חברתיות ולכן מומלץ מאוד להכיר אותו ולהשתמש בו לכל מי שרוצה להצליח בתחום שיווק באינטרנט […]

קרא עוד»

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות בלוגים

מיתוג אישי הנו תהליך בו אדם יוצר לעצמו זהות מותגית והופך עצמו למוכר בתחומו באופן שיקדם אותו בחייו המקצועיים, העסקיים או האישיים. מטרת המיתוג העצמי הנה "לארוז" מחדש את עצמכם באופן שישנה את האופן בו אחרים רואים אתכם. בעידן האינטרנט המיתוג העצמי הפך למשימה קלה ופשוטה מתמיד, ומאמר זה בא לתאר צעד אחר צעד כיצד […]

קרא עוד»

מיתוג אישי באינטרנט באמצעות בלוגים חלק ב'

מאמר זה הנו המשך למאמר שכותרתו "מיתוג אישי באינטרנט באמצעות בלוגים" , שעסק בסיבות לכך שהבלוגים הנם כלי מצוין למיתוג אישי. בחלק זה של המאמר נסביר צעד אחר צעד כיצד לבנות לעצמכם בלוג אישי באינטרנט שיסייע לכם בבניית המיתוג האישי או המיתוג העסקי בו אתם חושקים. 1. הגדירו לעצמכם את מטרות המיתוג האישי האם אתם […]

קרא עוד»

מה הם גורמי המפתח של שיווק באינטרנט?

מאמר זה סוקר את ארבעת גורמי המפתח של שיווק באינטרנט, אלו אשר הופכים את הפרסום במדיה הדיגיטאלית ליעיל במיוחד, אך בעת ובעונה אחת יכולים גם מקור לפגיעה בעסק ובמותג. הבנת גורמי מפתח אלו תאפשר למפרסם למקסם את יעילותו של כל קמפיין שיווק באינטרנט ולמנף את הפוטנציאל העיקרי הגלום ברשת לטובת מיתוג עסקים ומיתוג אישי. ארבעת […]

קרא עוד»

שיווק באינטרנט לעסקים B2B באמצעות לינקדאין

מאמר זה סוקר את האפשרויות המדהימות שמעמידה בפניכם רשת הלינקדאין ככלי לפיתוח עסקי, שיווק באינטרנט ומינוף העסק והמכירות. הרשת החברתית עסקית לינקדאין מהווה הזדמנות שיווקת עבור כל עסק אבל במיוחד עבור ארגונים וחברות B2B – הפועלים מסחרית מול עסקים וחברות אחרים. מנהלי שיווק ומנכ"לים של חברות B2B אינם מודעים לכוחה השיווקי העצום של הרשת החברתית […]

קרא עוד»

מהפכת השיווק באינטרנט

התחום של שיווק באינטרנט הנו תחום חדש יחסית בן כ 20 שנה. מהפכת ה 2 WEB שחלה בראשית שנות האלפיים הולידה מודל חדש של תקשורת מול הצרכנים – תקשורת אינטראקטיבית. מאמר זה סוקר את מהפכת השיווק באינטרנט והשפעותיה על הדרכים החדשות בהם מתבצע כיום מיתוג עסקים ברשת. מומחי השיווק באינטרנט מבחינים בין שתי תקופות מרכזיות: […]

קרא עוד»

פייסבוק שמייסבוק חלק ב'

רוב העסקים רוצים לשווק במדיה החברתית כי מבינים שהשיווק החברתי הוא כלי רב עצמה, אך לא כולם מבינים איך להשתמש בו נכון. בהמשך לטענה שהעליתי בפוסט הקודם ששיווק ברשתות חברתיות ובראשן פייסבוק אינו מקדם מכירות, במאמר זה אסקור איך כן נכון וכדאי להשתמש בכלי שיווקי רב עצמה זה. חוקי עשה ואל תעשה בשיווק חברתי: הימנעו […]

קרא עוד»

פייסבוק שמייסבוק – מי צריך את זה בכלל?

בזמן האחרון כולם במדיה החברתית. כל חברות הפרסום וחברות יחסי הציבור הקימו מחלקות לשיווק במדיה חברתית. הסיבה היא שהלקוחות לוחצים אז משרדי הפרסום מספקים את הסחורה. אבל עצרתם לרגע לחשוב האם שיווק במדיה חברתית יביא לכם תועלת אמיתית? מעולם לא האמנתי בעקרון העדר ואני מציעה שכל אחד יבדוק היטב עם עצמו האם שיווק חברתי באמת […]

קרא עוד»

מיתוג עסקי ברשתות חברתיות – פייסבוק או לינקדאין זו השאלה

נתחיל בשאלה למה בכלל להשקיע במיתוג עסקי או במיתוג אישי ברשתות חברתיות. והתשובה לכך פשוטה – כולם נמצאים היום ברשתות חברתיות וסביר להניח שהלקוח הבא שלך נמצא שם, ולכן אף עסק, קטן כגדול לא יכול להרשות לעצמו לא להפגין נוכחות ברשת חברתית אחת לפחות. השאלה היא איפה נכון להשקיע את משאבי הזמן והכסף ואיזו רשת […]

קרא עוד»

מיתוג עסקים ברשתות חברתיות – פייסבוק על קצה המזלג

פייסבוק הינה הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם. אי אפשר לדבר על שיווק באינטרנט ושיווק באמצעות רשתות חברתיות בלי לדבר על פייסבוק. פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט, עם מעל מיליארד משתמשים בעולם ו – 4 מיליון משתמשים רשומים בישראל, ולכן קרוב לוודאי שהלקוח הבא שלכם נמצא שם. זו הסיבה שכל עסק צריך להכיר את […]

קרא עוד»

מיתוג באמצעות רשתות חברתיות – כל אחד יכול!

כולם מסביב מספרים על נפלאות הרשתות החברתיות ככלי לשיווק ולמיתוג עסקים, אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל? במאמר זה ננסה לעמוד העקרונות המרכזיים מיתוג באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות. עקרונות אלו מתאימים לעסקים בינוניים וגדולים וגם לעסקים של אדם אחד שרוצה למתג עצמו כמומחה בתחומו. למה בכלל להשתמש ברשתות חברתיות ככלי למיתוג העסק עסקים רבים נרתעים […]

קרא עוד»

שיווק באינטרנט – העתיד הכלכלי טמון בסחר אלקטרוני חברתי

ללא ספק העתיד הכלכלי של תחום ה שיווק באינטרנט נמצא במדיה האינטרנטית ובסחר האלקטרוני. יותר ויותר קניות מתבצעות כיום באמצעות המדיה הדיגיטאלית (האינטרנט) מגמה שהולכת וגדלה בצעדי ענק. והמגמה החשובה ביותר בתחום זה נקראת "סחר אלקטרוני חברתי" social e commerce . מאמר זה סוקר מגמה זו. מסקר של חברת ויזה עולה כי הישראלים אוהבים לבצע […]

קרא עוד»

שיווק באינטרנט – כיצד ליצור נוכחות יצירתית ובולטת ברשת?

למה בכלל חשוב לייצר נוכחות אינטרנטית ולבצע שיווק באינטרנט? בגלל שהקהל שלכם נמצא באינטרנט ומחפש את המוצר והשירות שאתם מציעים. המשימה השיווקית באינטרנט היא להביא את הגולשים אל חלון הראווה הוירטואלי של העסק ולהשאיר אותם כמה שיותר זמן. לכן חשוב שנהיה יצירתיים ונדע לעניין את הלקוחות ולגרום להם לרצות להישאר ולהתעניין במה שיש לנו להציע […]

קרא עוד»

רשתות חברתיות כמנוע להצלחה עסקית ולמיתוג עסקי

היום בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות חשוב במיוחד שתהיה זהות בין החברה לבין המותג שפוגש הלקוח ברשת, ולא משנה אם אתה עסק קטן של אדם אחד או תאגיד בינלאומי המוכר בעשרות מיליונים בכל העולם. תופעת הרשתות החברתיות בעולמנו היא מהפיכה תקשורתית לכל דבר שהביאה מהפכה אמיתית לתחום של שיווק באינטרנט. כמעט כל אדם בעולם נכנס לפחות […]

קרא עוד»

שיווק בפייסבוק – כך תקדמו את העסק שלכם באמצעות פייסבוק

עסקים רבים פותחים דף עסקי בפייסבוק במטרה לקדם את העסק ולהניע את הגולשים לקניה או למודעות רבה יותר למותג. אולם חשוב לדעת שלא כל מה שאתם כותבים ומפרסמים מגיע לקיר של האוהדים שלכם. איך תוודאו שהמסרים שלכם מגיעים ליעדם? לפייסבוק, בדומה לגוגל, יש אלגוריתם שקובע אילו תכנים יקבלו יותר חשיפה, ואילו תכנים יידחקו לשוליים. האלגוריתם […]

קרא עוד»

רעיונות מדליקים לשיווק דיגיטאלי – מיתוג עסקים קטנים בתקציב קטן

בעבר רק חברות גדולות יכלו להרשות לעצמם תהליכי מיתוג בגלל עלויות הפרסום הגבוהות. היום כל עסק יכול לבצע פעילויות מיתוג באמצעות שימוש במדיה הדיגיטאלית ובתקציבים בהחלט סבירים. .מאמר זה מציג כמה רעיונות פשוטים וחכמים לצורך מיתוג העסק שלכם באמצעות המדיה הדיגיטאלית. בניית מותג בר קיימא (כלומר מותג מוכר השורד לאורך זמן) דורשת השקעה. הלקוח צריך […]

קרא עוד»