052-3792247

רעיונות שיווקיים » כללי » סיכום קורס מבוא לשיווק באינטרנט אוניברסיטת חיפה סמסטר ב' 2017

סיכום קורס מבוא לשיווק באינטרנט אוניברסיטת חיפה סמסטר ב' 2017

שלום לכל התלמידים של "מבוא לשיווק באינטרנט" באוניברסיטת חיפה סמסטר ב' 2017.

להלן סיכומי השיעורים והסיליבוס.

להורדת סיליבוס של קורס שיווק באינטרנט באוניברסיטת חיפה

סיכומי השיעורים נועדו לסכם את עיקרי הנושאים בהם עסקנו בשיעור. אני מזכירה לכם שניתן לצבור נקודת בונוס לציון הסופי בכל הערה שמנתחת את הנושא עליו דובר בשיעור ובתנאי שההערה קשורה לשיעור ולא פידבק כללי (כלומר, הערות בסגנון של "אהבתי את מה שכתבת" לא יקבלו ציון). הבונוס המקסימאלי שאתם יכולים לקבל בקורס הנו 10 נקודות.

 social media

  1. השיעור הראשון של קורס שיווק באינטרנט עסק בשיווק ובמהפכת התקשורת הדיגיטאלית סיכום השיעור נמצא בלינק זה ואת המצגת המלאה ניתן שיעור 1 ניתן להוריד כאן
  2. שיעורים 2+3 של קורס שיווק באינטרנט עסקו בגורמי המפתח לשיווק דיגיטאלי. סיכום השיעורים נמצא בלינק זה ואת המצגת המלאה ניתן להוריד כאן.
  3. השיעור הרביעי של קורס שיווק באינטרנט כלל מילון מונחים לשיווק דיגיטאלי. ממליצה לכם לשמור אצלכם את מילון המונחים המלא ובנוסף את המצגת המלאה ניתן להוריד כאן.
  4. שיעורים 6+5 עסקו במבנה אתר האינטרנט, בסוגי אתרים ובאופן בו מייצרים תוכן מתאים לקידום אורגני. סיכום 2 השיעורים נמצא בלינק משותף זה, את המצגת המלאה של שיעור 5 ניתן להוריד כאן. ואת המצגת של שיעור מספר 6 תוכלו להוריד כאן.
  5. השיעור השביעי של קורס שיווק באינטרנט עסק באופן בו מייצרים תוכן ויראלי ברשת, סיכום השיעור נמצא כאן והמצגת המלאה להורדה נמצאת כאן.
  6. בשיעורים השמיני והתשיעי עסקנו בעקרונות לשיווק חברתי וסקרנו את הרשתות החברתיות המרכזיות. סיכום השיעורים נמצא כאן והמצגת המלאה נמצאת כאן
  7. בשיעור האחרון, לאחר שהצגתם את הסרטונים שיצרתם בעצמכם, דיברנו על טכנולוגיות חדשניות ומתפתחות של השיווק בשנים הקרובות. המצגת המלאה נמצאת כאן.

social media

 

ולגבי המטלה האישית המסכמת:

המטרה: לבנות תוכנית שיווק דיגיטאלית לחברה או מוצר

מה נדרש:

הצגת תוכנית שיווקית בעמוד אחד או מקסימום שניים.

          • תיאור המוצר בקצרה ולמה בחרתם בו
          • תיאור האתגר השיווקי (קהל יעד חדש, מוצר לא מוכר ולא ידוע, שיווק לחו"ל וכד')
          • התוכנית בנקודות עיקריות:
          • כלים שיווקיים. להסביר מדוע בחרתם בכלי מסוים (אין צורך להשתמש בכל הכלים שלמדתם אלא רק במה שלדעתם רלוונטי למוצר או העסק שבחרתם)
          • רעיון קריאטיבי – מה המסר המרכזי, איך תעבירו אותו בצורה מעניינת?  

על מה מוענק הציון:

הפגנת בקיאות בחומר הנלמד – 70%

רהיטות הכתיבה ועברית תקינה , ללא שגיאות כתיב וללא שגיאות תחביר 10%

רעיון קריאטיבי מעניין ומפתיע  20%

מצורפת עבודה לדוגמא שקיבלה ציון 100. כמובן ששם הסטודנט/ית שהגיש/ה אותה נמחק

במידה ויש לכם שאלות מוזמנים להפנות אותם אלי באופן אישי בלינק הזה.

ענבר בזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *