052-3792247

רעיונות שיווקיים » פיתוח שיווקי »תיק עבודות » מיתוג קונספט חנות בתוך חנות לשופרסל

מיתוג קונספט חנות בתוך חנות לשופרסל

מיתוג ופיתוח שיווקי של חנות בתוך חנות עבור עמדות פיצוחים ותבלינים בתוך סניפי שופרסל

המשימה: לבנות קונספט של חנות בתוך חנות בתוך סניפי שופרסל דיל ושופרסל ביג, למתחמים מבודלים למכירת תבלינים, פיצוחים ומוצרי תפזורת נוספים.
הפעולות שבוצעו: לצורך בניית הקונספט הוקם צוות עבודה שכלל את צוות המיתוג של דה מרקט, ארכיטקטית ומעצבת פנים.
ערכנו בדיקה מדוקדת של הצרכים של הלקוחות ובדקנו משמעויות טכניות ותפעוליות. לאחר מכן עיצבנו עמדות מכירה חדשניות
וייחודיות שיוצרות חווית קניה המשלבת מסרים של טריות גבוהה ומחיר נמוך.
התוצאה: הפילוט הראשון בוצע בסניף שופרסל דיל ברעננה והרשת שוקלת הכנסת הקונספט החדש לכ 30 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

מיתוג המתחם בוצע עבור “דין שיווק” יבואן התבלינים והפיצוחים בשיתוף עם הנהלת השופרסל.
עיצוב החלל נעשה על ידי קרן מעין והקו הגראפי נקבע על ידי מרב גנילוין וקרן אבידן.