052-3792247

רעיונות שיווקיים » שיווק » כמה שווה טיפ שיגדיל את מכירות העסק שלכם פי שתיים?

כמה שווה טיפ שיגדיל את מכירות העסק שלכם פי שתיים?

הסיפור הבא הוא סיפור אמיתי לגמרי.
לפני כשנתיים התחלתי לעבוד כיועצת שיווקית לנגריה גדולה כאשר בעל הבית שכר את שירותי לסייע לו בתוכנית שיווק ומיתוג לנגרייה. תוך 3 שבועות הצלחנו להגדיל את מחזור המכירות החודשי מ 160,000 ש"ח ל 320,000 ש"ח בלי להשקיע שקל בפרסום.

איך עשיתי את זה?
במהלך האבחון של העסק זיהיתי שמתוך 10 לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לנגריה ומקבלים תוכנית נגרות והצעת מחיר – רק 4 סוגרים בפועל עסקה.
הבנתי שאם נצליח להעלות את אחוזי סגירת העסקאות ל 8 מתוך 10 במקום 4 עסקאות מ 10 נגדיל את ההכנסות פי שתיים וזאת מבלי בכלל לדאוג להבאת לקוחות חדשים. נשמע פשוט וטריוויאלי נכון?
אבל איך עושים את זה? איך מצליחים להפוך אחוזי סגירה של 40% ל 80%?
לימדתי אותם בכמה צעדים פשוטים איך לעשות זאת. ובעיקר הסברתי להם כמה חשוב להשקיע ולחזור לכל לקוח ולהלחם עליו ולא לוותר על אף לקוח.

העיקרון שלימדתי אותם מאוד פשוט וסביר להניח שמתאים כמעט לכל עסק: מהיום בכל פעם שאתם מוציאים הצעת מחיר ללקוח והלקוח לא חוזר אליכם, או חוזר בתשובה שלילית – אל תרימו ידיים. תתקשרו לכל לקוח ותבדקו למה העסקה לא נסגרה. תבינו האם זה המחיר, תנאי התשלום או שאולי לא הצלחתם לשכנע אותו ביתרון המוצר שלכם על האחרים. אל תוותרו על שום לקוח. תלחמו עליו כאילו הוא הלקוח החשוב ביותר. תדאגו שכל שאלה שיש לו תקבל תשובה מקצועית ומהירה. תחשבו שלקוח שכבר עבר אצלכם את הדלת והגיע לבית העסק הרבה יותר זול להשיג מלנסות להביא לקוחות חדשים. זו צורת חשיבה שונה. במקום להשקיע בשיווק ללקוחות חדשים תשקיעו במערכת יחסים עם לקוחות שכבר היו אצלכם וכבר פגשו אתכם. הקצו תקציב מיוחד להנחות והטבות לסגירת עסקאות. מנהלי הנגרייה הבינו שעדיף לתת עכשיו 2,000 ש"ח הנחה ללקוח שכבר השקיעו בו זמן, תכנון מטבח והגישו הצעת מחיר, מאשר לפרסם בסכום דומה מודעה בעיתון שאולי תביא לקוח פוטנציאלי חדש (ואלי גם לא – אין לדעת). אני מקווה מאוד שהטיפ שלי יעזור לכם להצליח כמו שעזר לנגרייה אותה ליוויתי.

זה עבד. תוך 3 שבועות המחזור הכספי של הנגריה עמד על 320,000 ש"ח בדיוק פי שתיים ממה שהיה לפני שפגשו אותי.
כמה זה עלה להם? 350 ש"ח לשעה לא כולל מע"מ. שווה לא?

יש לי עוד המון טיפים בשבילכם. בחינם. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ואשמח אם תתנו לי משובים ותחלקו עם חברים נוספים שלכם שגם הם יהנו!

נכתב על ידי ענבר בזק מומחית למיתוג עסקים, דה מרקט משרד מיתוג ועיצוב גרפי.

אם אתם מוצאים שמאמר זה היה משמעותי עבורכם – שתפו אותו או עשו לנו לייק על ידי לחיצה על אחד מהכפתורים בחלקו העליון השמאלי של האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *